Friday, November 14, 2014

Білорусь, День 6. Несвіж

Як я вже писав, я планував відвідати Мір та Несвіж та до вечора дістатися до Мінська. Проте в Барановичах на автовокзалі, ми взнали що до Несвіжі 1.5 години їхати, а Мір в іншій області (Гродненська) ніж Барановичі та Несвіж (Брестська). Тому громадським транспортом дуже важко відвідати два замки в один день, хоча між ними тільки 20 кілометрів.
    Доїхавши до автовокзалу в Несвіжі, ми розпитали перехожих куди йти. За автовокзалом починається парк через який треба йти близько 10 хвилин щоб побачити замок. В парку ми були одні, і замку не бачили тому в нас виникали думки чи не заблукали ми. Але вийшовши до річки ми побачили замок з далека.

Підійшли поближче

Збоку були двері через які ми змогли пройти в внутрішній дворик.

На останньому фото центральний вхід в внутрішній дворик в замку. Як пізніше вияснилось ми із сторони автостанції задній вхід в замок, а з міста центральний. І в задній стороні розташований готель, при тому резиденти готелю можуть ходити по дворику безкоштовно. Саме так ми і пройшли, і за нами відразу закрили цей прохід. Якщо йти для не резидентів голелю, ціна в дворик і в середину замку 75 гривень, для резидентів замку дворик безплатно, а вхід в середину 75 гривень. Ми вирішили що нам дворика вистачить))

Кинули монетку в колодязь.

Молода білоруська сім'я фотографується на фоні замку.

Вийшли оглянути замок зовні.

В центральному вході знімали кадри, якоїсь історичної білоруської передачі, на раритетному автомобілі

Фото замку на білоруській 100 000 купюрі, яка рівна 100 гривням

В нас до найближчого автобуса в Барановичі залишалась година. І ми вирішили відвідати столову з назвою "Приємного апетиту", яка розташована в несвіжському автовокзалі.

Їдальні в Білорусі справді радянські, радянська посуд, радянські ціни (35 грн обід за двох), навіть контингент радянський. А ще як в радянські часи в Білорусі існує, 2 типи закладів громадського харчування. Першого рівня це - заклади де дуже дешево з само обслугою, та другого з де ціни дорожчі (такі як і в Україні) з обслугою. При цьому заклади мають певний ліміт вище якого вони не мають права продавати. Скоротавши час в їдальні ми вернулись в Барановичі, де нас чекала електрика в Мінськ.
      До чемпіонату світу по хокею з Барановичів до Мінскьа їздили автобуси, але після ремонту дороги Лукашенко пустив нові швидкісні поїзда і зняв автобусні рейси на Мінськ. Тобто до Мінська можна добратись тільки електричкою. Електричка долає 157 кілометрів за 2.5 години
та 100 гривень.

Наступною станцію нашої подорожі був Мінськ..