Monday, November 24, 2014

Середньовічна Україна 1. Превю

     Давно наслуханий про красиві Чернівці та Кам'янець-Подільський, я взяв тиждень відпустки в середині літа, і почав планувати подорож. Я із дівчиною запланував до Чернівців дістатись на потязі, з Чернівців на автобусі їхати до Хотина, а звідти до  Кам'янець-Подільського. Чим добиратись з  Кам'янець-Подільського планували визначитись вже на місці.
    Я вже взяв квитки на поїзд до Чернівців 45 гривень, і за день до подорожі мої батьки вирішили з нами їхати до Камянець-Подільського на батьківському автомобілі. До речі мені в касі вернули тільки 15 гривень з квитка. Оскільки змінився транпорт то ми змінили і наш маршрут, першого дня ми вирішили відвідати Дністровський каньйон, а конкретніше закинуте місто Червоногород, до якого важко дістатись не на машині. Наступного дня Камянець, далі мої батьки поїхали назад до дому, а ми в Хотин на автобусі і далі в Чернівці.
   Середньовічна Україна 1:

No comments:

Post a Comment