Saturday, January 3, 2015

Підсумки 2014 року

    Ось і закінчився 2014 рік. Я вирішив підвести підсумки моїх подорожей 2014, В грудні 2013 я захистив диплом магістра і у мене з'явилась можливість подорожувати.
  1. Перша подорож була запланована на березень до матері міст руських, в мене були квитки на концерт Within Temptation, проте організатори відмінили концерт. Проте ми не скасовували подорож та за 5 днів, оглянули в Києві ряд цікавих місць. Серед них Майдан, парк 2 світової, Києво-печерську лавру, київський планетарій та багато іншого.
  2. В кінці березня 27-28, мені пощастило відвідати Miscrosoft Swit 2014 конференцію в Києві. Також я скористався моментом та залишився на день довше і з'їздив в парк Аскольдова могила.
  3. На травневі свята та день перемоги ми махнули в Білорусь на 10 днів. Під час подорожі оглянули 3 обласних центра, потрапили на ЧС по хокею 2014 та багато іншого. 
  4. В Червні мені через особисті потреби довелось взяти відпустку. Проте я встиг на 2 дні з'їздити в Ворохту, на Говерлу не вийшли через погану погоду. І тому ми відпарились літом на Буковель.
  5. Та на 3 дні на море в Одесу.
  6. В середині Липня на 4 дні ми відправились в подорож по Дністровському каньйону, Кам'янець-Подільському, Хотині та Чернівцях.
  7. В середині вересня звільнився, але це не завадило моїй запланованій подорожі по Молдові. Тоді ми проглянули Вінницю, Сороки, Кишенів, Старий Орхей, Одесу та Київ за 8 днів
  8. Перенесений концерт Within Temptation мав відбутись 30 жовтня, але його знов перенесли. Тому ми в заплановану відпустку в 3 дні відвідали Родомишиль,Чернігів, Межигір'я,
  9. Одного Листопадового дня ми відправились у вікенд в файне місто Тернопіль.
    Отож у минувшему році я провів в подорожі 38 днів та відвідав 2 країни, А в відсотках 10,41% днів я подорожував. Правда вражає? Кількістю та якістю подорожей я задоволений на всі сто. Хотілось би розміняти 40 днів, у наступному році. Відкрию секрет, у мене вже є квитки до Грузії в кінці весни.. Загалом ось такі цілі я собі ставлю відвідати в 2015.

  1. Відвідати Буковель узимку
  2. Чорнобилську зону
  3. Асканію Нову
  4. Івано - Франківськ
  5. Взяти Говерлу
  6. Відвідати Полтаву
  7. Подорож в Грузію/Вірменію
  8. Подорож в ще одну країну
  9. І всілякі маленькі подорожі
Далі буде...

No comments:

Post a Comment