Sunday, January 4, 2015

Подорож в Молдову. Превю

   Іще на початку 2014 я розглядав варіант подорожі в Молдову. Адже тільки з цією межуючою країною окрім Білорусі(в яку я їздив) та Росії непотрібно віз. Зі Львова в Кишинів кожного дня курсує автобуc (420 гривень), проте взнавши розклад в 17ій відправлення з Львова та прибуття в 10ій до Кишиніва, я відмовився від цієї ідеї. Як я писав під час подорожі в Хотині, я побачив фортецю побратим Хотина в молдовському місті Сороки і загорівся бажанням відвідати цю пам'ятку. Одного разу по телебаченню я побачив передачу про єдину міжнародну поромну переправу в місті Ямпіль і ця переправа проходить неподалік міста Сорок.
    А ще близько року назад із Кишиніва до Одеси відновили рух електрички. Що правда якщо в'їжджати із сторони Одеси то потрібно самому реєструватись, бо поїзд в'їжджає в Молдову із сторони Придністров'я. І при виїзді з країни можуть бути проблеми через нелегальний в'їзд. При виїзді цих проблем немає. На кінець Вересня я запланував взяти відпустку і в'їхати в Молдову із сторони Ямпіля та виїхати через Одесу.
  Єдиним не вирішеним питанням було що подивитись в Молдові. Головна пам'ятка за багатьма рейтингами це Старий Орхей. Старий Орхей - це скельний комплекс монастирів, проте мене не вразила його краса на фото. Набагато більше мені сподобалась Бендерська фортеця в Придністров'ї і ми планували відвідати її. Проте в Сороках місцеві жителі, нас відговорили від подорожі до фортеці і рекомендували Старий Орхей, вони описували нам розвалини. Коли ми проїжджали через Придністров'я ми бачили фортецю з поїзда і вона досить гарно виглядає.

Повний маршрут:
  • Дні 1,2 Вінниця
  • День 3 Сороки
  • День 4 Кишинів
  • День 5 Старий Орхей
  • Дні 6,7 Одеса
  • День 8 Київ
Або на карті.

No comments:

Post a Comment